Vi indsamler data, som vi benytter til at skabe “targets” & Arketyper. Altså persontyper eller større specifikke målgrupper som umiddelbart har en interesse. På den måde kan vi producere materiale & indhold som taler direkte til netop de personer. Data er meget mere end bare besøgstal og statistik. Vi indsamler nemlig ikke bare besøgstal. Tværtimod bruger vi data fra dine besøgende til at finde den mest relevante målgruppe. Data modtager vi via sporingsværktøjer fra bl.a. Google, Facebook, Linkedin – sammenholdt med den generelle adfærd der er på det enkelte Keyword kan vi ‘spore’ os ind på den mest relevante målgruppe eller Arketype hvis vi skal være meget målrettede. Vores A.I. værktøjer sørger konstant for at optimere kampagnerne og de specifikke målgrupper der er tilknyttet. Når først den besøgende har vist interesse, kan vi via Re-target annoncer, “Følge efter” vedkommende et godt stykke ud i fremtiden og dermed ikke bare præsentere interessante emner som frister. Vores A.I arbejder med denne data, på at optimere kampagnens effekt ud fra den besøgende adfærd – Som så kan bruges til at ramme flere personer med samme karaktertræk og interesser.