KroneWeb ApS

Samarbejde > Keywords

Keywords

Vi bygger dine kampagner ud fra Keywords. Så når hele marketing planen bygges ud fra dine kampagner, er det i virkeligheden ‘Keywords’ som vi bygger kampagnerne på.
Keywords til marketing. Vi bruger Keyword til alt. Uanset om der er tale om søgeoptimering, Display eller Google Ads. Søgeord er en af de vigtigste ting, når det gælder søgemaskineoptimering. Målrettede kampagner på tværs af platforme. Når du bygger en kampagne, tager kampagnen altid udgangspunkt i et Sniper Keyword. Vi bruger Keywords til at binde kampagner sammen på tværs af platforme. Hjælp os med at lære din forretning og branche at kende! Byg kampagner på tværs af platforme, det er nemt og simpelt med Keywords. Shotgun- & Sniper Keywords er et koncept vores specialister har opfundet, hvilket vi bruger til at bygge kampagner på tværs af dine marketing-platforme. Alt efter om du skal ramme en bred målgruppe eller en specifik målgruppe, bygger vi kampagner til dig ud fra de Keywords der passer til din forretning. Intet bliver udgivet eller opdateret tilfældigt, med dyb dataindblik i det enkelte Keyword, kan vi analysere målgruppens adfærd. Derved skabe kampagner, passende til målgruppen.

Sem annoncering

Sæt skub i dine Kampagner. Hvert Keyword har en specifik målgruppe tilknyttet. Med sponsorede links og Display annoncering rammer vi den perfekte målgruppe til kampagnen. Inkl. efterfølgende RE-Target kampagner.

Email marketing

Hent ‘assistance’ til din Keyword/Kampagne med et godt tilbud og eller information i form af værdifuldt content til din ‘kundeklub’

målgruppe & strategi

Til hver kampagne bliver der tilknyttet et specifikt Keyword. Hver Keyword har sit eget Target (Målgruppe).
Vi opererer med AI og vi lader kampagnen og den målgruppe som reagerer på din kampagne udvikle sig og finde personer som minder og dem som viser interesse. Vores data får vi fra Facebook/Instagram og Google, hvilket gør at du får mest ud af dine penge. Din søgeordsstrategi er det, der afgør, om dit website bliver placeret på søgemaskinerne. Rapporten Keyword Overview i Google Analytics giver dig mulighed for at se, hvor mange gange hvert enkelt søgeord er blevet søgt, så du kan identificere, hvilke søgeord der aklarer sig godt for dit websted, og hvilke der ikke gør det. Lad os f.eks. sige, at du har 10 forskellige stykker indhold på dit websted om “Balloner”. Hvis du kørte rapporten Oversigt over nøgleord, ville du bemærke, at nogle nøgleord får flere visninger end andre. Du ville så vide, hvilke emner der er bedre til at tiltrække organisk trafik til dit websted.

Shotgun kamapgne

Op til 10 Keywords
Op til 50 Long-tails
Fokus på kvantitet
Begrænset målretning
Branding & Boost

Sniper kampagne

1 Keyword (Med 3-5 long-tails)
Fokus på kvalitet
Target målretning mod målgruppe
Konvertering
Direkte URL/Indgang
Landingpage C2A
Undersider (Niveau 2/3 information)
Long-tails for flere organiske indgange
Interne links & henvisninger
Forside Fokus (Slideshow, introvideo etc.)
Nyhedsindlæg (Blog)
Kampagne opslag på Facebook
Google Ads kampagne (Sponsorede)
Google Display med retarget til opfølgning
EarlyBird/LastChange Nyhedsbrev

Keywords på Sociale medier

Kampagner på Facebook & Linkedin skabes ud fra dine vigtigste Keywords. Vi peger i næsten alle tilfælde til den specifikke indgang på hjemmesiden med samme Keyword.
Call Now Button
0