Hvad er en restaurant idag uden en hjemmeside, hvor dine kunder kan søge efter dig og dine åbningstider på nettet. Vi har skabt et stabilt online fundament til restauranten i Hedehusene. Hjemmesiden fungerer som hjørnesten for alle restaurantens kampagner.
Farver, skrifttyper, afstande – alt sammen er der taget højde for og så længe, alle “følger reglerne” i designmanualen, kan partnere og leverandører samarbejde om at lave materiale med samme røde tråd.
Kunden havde allerede et logo. Et logo som både hænger på restauranten i Hedehusene og som bruges i kundens materiale. Dog trængte logoet til en opdatering, da kunden kun havde logoet i forkerte formater, som ikke fungerer optimalt til professionel brug. Vi har derfor redesignet restaurantens logo i et format som kan bruges på tværs af alle platforme – også i fremtiden.
Selvfølgelig skal din virksomhed have en introvideo og hvad er mere oplagt, når du er en lokal kendt restaurant; “Det røde hus”. Vi har været ude og flyve med drone og bagefter været i redigeringsrummet hvor vi har fået bikset sådan en lækker video sammen.
Som en lokal kendt restaurant, skal der interageres med dit publikum som er på Facebook. Vi har hjulpet restauranten i Hedehusene med at lave daglige opslag i et tidsløst design, som kan bruges igen og igen, suppleret med løbende nyt materiale.
Restauranten i Hedehusene er en lokal kendt restaurant med sin egen lille historie til “det røde hus” hvor restauranten har til huse. Det har derfor været oplagt at få historien frem i lyset og få brugere af stedet til at dele deres minder online.
Vores førsteindtryk er for det meste visuelt, derfor er det vigtigt at billederne er af høj kvalitet for at danne et indtryk af professionalisme. For at en hjemmeside skal have et godt design spiller billederne b.la. en vigtig rolle, billederne skal være troværdige og de skal motivere kunden til at handle. Alle billeder skal være udtryksfulde og fange virksomhedens ånd og fungere som deres brands personlighed.
Restaurantens primære målgruppe er kvinder i alderen 40-70, som udgør helt op til 80% af restauranten online aktiviteter. Det er derfor oplagt at skrive tekster og udforme materiale som er målrettet denne målgruppe.
Vi har sørget for fokus kampagner til flere forskellige formål herunder restauranten klassiske frokostburger. Restaurantens vinkort og meget mere.